top of page

VILLKOR

LEVERANS

Leveranser sker onsdagar mellan 08:00 och 20:00. Leveransdagar kan komma att flyttas på grund av högtider och röda dagar, i vilket fall det nya leveransdatumet tydligt syns på hemsidan. Leveransdagar kan också komma att flyttas i nödfall, i vilket fall alla påverkade kunder notifieras via SMS. Alla kunder notifieras via SMS 5, 10 eller 15 minuter innan leverans.

Leveranser är av typen hemleverans och kostar 29 SEK. Öppnar ingen när vi knackar eller ringer på, ställer vi beställningen på anvisad plats. Om anvisad plats saknas eller inte är åtkomlig, samt kunden inte är anträffbar, kan vi välja att inte leverera beställningen. Efter att en beställning är levererad till kund eller anvisad plats har vi inte längre ansvar för beställningen och kunden står för eventuell stöld eller försämrad hållbarhet, exempelvis på grund av att produkten inte står kylt, och kan inte begära ersättning för dessa varor.

BETALNING

Betalning sker via faktura som skickas till kundens vid beställning angivna E-postadress, eller som pappersfaktura i samband med leverans om så önskat. Alla beställningar från månaden hamnar på en och samma faktura. Fakturan kan betalas med antingen Swish eller bank-giro.

 

Fakturan ska betalas inom 14 dagar. Vid utebliven betalning skickas en avgiftsfri påminnelse som blir en avgiftsbelagd (60 SEK) påminnelse efter ytterligare 14 dagar. Sker ingen betalning efter det kan det komma att lämnas till inkasso.

ÅNGERRÄTT & REKLMATIONER

Eftersom alla våra produkter är livsmedel erbjuds ingen ångerrätt.

Kontakta oss för att lämna en reklamation. Kan det bevisas att varan/varorna var defekt vid leverans återbetalas beloppet för varan/varorna omgående.

MOMS

Alla priser på hemsidan är inklusive moms.

logga vit.png

Villkor

Kontakt:

kontakt@appelexpressen.se

079 - 325 80 67 (Jonatan)

​​

Swishnummer: 123 57 57 067

Organisationsnummer: 021021-4615

Säte: Höganäs

bottom of page